Verhuizen

Gecontroleerd op 23 december 2019

U verhuist

Wat moet u doen als uw woonadres wijzigt?

Uw nieuwe woonadres krijgen wij automatisch van uw nieuwe gemeente. U hoeft dus niets te doen. Verhuist u naar het buitenland? Dan geeft u uw nieuwe adres wel zelf aan ons door. Dat kan bij uw profielgegevens in MijnPPF

Wat moet u doen als uw postadres wijzigt?

Philips pensioenfonds stuurt in principe alle post naar uw woonadres. U kunt ervoor kiezen om een ander postadres op te geven. Bijvoorbeeld als u in het buitenland woont en uw post in Nederland wilt ontvangen of als u uw post bij familie wilt laten bezorgen. Wijzigt uw postadres? Dan moet u de wijziging zelf aan ons doorgeven. Alleen wijzigingen in uw woonadres binnen Nederland worden automatisch aan ons doorgegeven door de gemeente.

U kunt zelf gemakkelijk uw postadres wijzigen in uw persoonlijke gegevens op de pagina ‘Mijn profiel’ in MijnPPF. Binnen 5 werkdagen wordt uw wijziging verwerkt.

Wilt u het postadres voor iemand anders wijzigen? Dan vragen wij een machtiging of een kopie van een beschikking (gerechtelijke uitspraak) en een kopie van de identiteitsbewijzen. ​Stuur uw verzoek en deze gegevens naar ons e-mailadres info@philipspensioenfonds.nl. Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Bent u een erfgenaam van een overleden deelnemer en wilt u het postadres wijzigen? Neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Aanpassen adres

Verhuist u naar of in het buitenland? Pas dan zelf uw adres aan in MijnPPF.

MijnPPF

Gerelateerde informatie

Is onderstaande informatie voor u misschien ook interessant?

Boven